Unngå å få dine personopplysninger på avveie

Slik unngår du å spre personopplysninger

Når du har et spørsmål til oss, sender du dette via "sikker melding" i mobil- eller nettbank. Da unngår du at dine personopplysninger som fødselsnummer, kontonummer, navn osv kommer i gale hender. Siden du er pålogget i mobil- og/eller nettbank, så vet også vi at det er DEG vi får henvendelsen fra. 

Slik sender du sikker melding fra mobilbanken:

  • Gå til "Kontakt"
  • Nederst på siden får du opp "Meldinger"
  • Trykk "Ny melding"
  • Skriv og send

Slik sender du sikker melding i nettbanken:

  • Gå i menyen og velg "Post"
  • Velg "Meldinger til banken"
  • Trykk så på de 3 strekene til høyere (under hverandre)
  • Velg ny melding
  • Skriv og send inn. 

Vi svarer så raskt vi kan. Du vil motta et rødt varsel, når du har fått svar. 

                

 

Kontakt oss hvis du lurer å noe. Vi er her for deg.