
Fondene dine pakkes og flyttes fra Eika til Norne
Vi flytter fondsbeholdningen din fra Eika til Norne helgen 20.-22. juni. Her får du oversikt over hva som skjer, hvordan du logger inn etterpå – og hva som er lurt å vite i overgangen.
🔐 Ny innlogging
Fra og med mandag 23.juni får du tilgang til fondene dine i en ny og brukervennlig løsning.
Logg inn i portalen til Norne her.
Du kan også logge inn:
- Via link øverst i mobilbanken
- Direkte i Norne-appen – last den gjerne ned allerede nå:
🔹 Last ned Norne Securities for iPhone
🔹 Last ned Norne Securities for Android - Eller via vår hjemmeside, under menypunktet "Spare"
🕓 Viktige datoer
Frem til 20. juni: Du kan fortsatt administrere fond, spareavtaler og ASK via Eika.
Fra 23. juni: Ny løsning er klar, og du bruker Norne-plattformen eller mobilbanken vår.
💬 Har du Aksjesparekonto (ASK)?
Flytting av ASK-kontoer tar normalt litt ekstra tid, og du kan oppleve at kontoen ikke er synlig umiddelbart etter overgangen. Frem til ASK kontoen er overført vil du fortsatt finne den i Eika. I noen tilfeller vil rådgiveren din ta kontakt med deg for å sikre at alt blir riktig.
🔁 Hva med spareavtalene mine?
Spareavtalene dine følger med over til ny løsning, men det kan ta litt tid før de er fullt synlige. Spareavtaler tilknyttet ASK må settes opp på nytt i ny løsning. Du trenger ikke gjøre noe selv, og banken tar kontakt hvis vi trenger ytterligere informasjon. Du kan administrere dem som vanlig i Eika helt frem til flyttingen.
Ofte stilte spørsmål og svar
💡Når skjer flyttingen av fondene mine?
🔑Hvordan logger jeg inn etter flyttingen?
📱Hvor finner jeg Norne-appen?
📅Kan jeg gjøre endringer i fondene mine før flyttingen?
Ja! Du kan gjøre endringer i fondsbeholdningen din og i spareavtaler i Eika helt frem til 20. juni.
🏦Hva skjer med Aksjesparekontoen (ASK)?
ASK-kontoer kan ta litt lengre tid å flytte. Det kan derfor gå litt tid før den er synlig i ny løsning. Rådgiveren din vil kontakte deg om det er behov for mer informasjon.
💸Hva skjer med spareavtalene mine?
Spareavtalene blir med over til ny løsning, men det kan ta litt tid før de dukker opp. Inntil da kan du endre dem i Eika.
💬Hva med spareavtaler tilknyttet Aksjesparekonto (ASK)?
👥Hvem kan jeg kontakte hvis jeg trenger hjelp?
Du kan ta kontakt med din rådgiver eller vårt kundesenter – vi hjelper deg gjerne både før, under og etter flyttingen.

Rådgiveren din er fortsatt her for deg
Etter flyttingen får rådgiveren din bedre oversikt over fondene dine – og kan hjelpe deg enda raskere og mer presist med råd og endringer.