Har du mottatt en sms eller mail fra oss vedr ditt kundeforhold?

Vi er pliktig til å kontakte kundene våre for å sikre at informasjonen vi har registrert er korrekt og oppdatert. Vi gjør dette for å beskytte deg som kunde og sikre at vi som bank blant annet lever opp til gjeldende lover og regler, bl.a. Hvitvaskingsloven.

Derfor vil vi be deg om å oppdatere informasjon om ditt forretningsomfang hos oss. Dette er følgende informasjon:

  • Overføringer til kontoene dine
  • Innskudd og uttak
  • Overføringer til og fra utlandet

Vær oppmerksom på følgende når du oppdaterer din informasjon:

  • Informasjonen du oppdaterer gjelder kun dine egne forhold
  • Du skal sikre at oppdateringene er så nøyaktige som mulig

Det tar ca 5 min å oppdatere informasjonen din. 

FYLL UT SKJEMA HER

Takk for at du hjelper oss i dette viktige arbeidet.